perjantai 27. helmikuuta 2015

Keskiviikon asu

Vaikka viime aikoina olenkin hehkuttanut keväisten vaatteiden ja vaaleiden värien perään, kyllä mustat ja tummat vaatteet ovat toisinaan paikallaan vuodenajasta riippumatta. Tällä viikolla olen tykännyt käyttää useana päivänä mustaa, niin myös keskiviikkona, jolloin nämä kuvat otettiin.

Vaikka rakastan pitsivaatteita ja omistan useita paitoja sekä puseroita pitsikoristein, välillä kaipaan pelkistettyjä linjoja. Keskiviikkona oli juuri tuollainen suoraviivainen olo ja asukin oli sitten simppeistä simppelein: mustien housujen seuraksi valitsin eleettömän poolopuseron. 








Kokomustaan asuun en kaivannut värejä enkä näyttäviä koruja, asun koristeeksi riitti hyvin yksinkertaiset hopeakorut.
Kapean rannerenkaan ja sormukset olen tehnyt vuosia sitten, korvakorut ja kaulariipuksen parisen viikkoa sitten.


Olen viime aikoina tykästynyt front back korviksiin, joissa korun toinen osa sijoittuu korvalehden taakse. Yksinkertainen, mutta kiva keino, jolla pieneenkin koruun saa lisää näyttävyyttä ja joka varsinkin helmikoruissa toimii hienosti.




Huomenna onkin ohjelmassa mm. käynti Helsingin Kädentaitomessuilla Wanhassa Satamassa. Onko teistä kukaan menossa sinne?

Katsokaapa, miten vanheneminen voi joskus tapahtua kauniisti. Kolme viikkoa sitten saamastani ruusukimpusta pari vielä sinnittelee jotakuinkin hengissä viehättävästi kuihtuen.

Suurenmoista viikonloppua!






7 kommenttia:

  1. Todella kauniit korut // pidän juuri tuollaisista ihan melkein hengettömistä koruista :) niin ja on se mustakin kiva väri vaihteeksi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla koruissakin tyyli vaihtelee fiiliksen mukaan. Joskus pienet ja sirot, joskus massiivisemmat.

      Poista
  2. Musta asukokonaisuus toimii. Ja olen myös poolopuseroitten ystävä! Kauniit korvakorut! En ole koskaan käyttänyt tuollaisia front back - korviksia, ja nyt kuulin niistä käytettävän nimenkin.
    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poolopuserot ovat mulle oman tyylin klassikoita, joita paitojen lisäksi olen käyttänyt "aina". Nuo korvikset, joille en tiedä suomenkielistä vastinetta, ovat tosi kivoja. Jopa ihan yksinkertaiset ja pienet korut saavat kivan lisän takaosalla.

      Poista
  3. Klassisen kaunis ja todella tyylikäs kokonaisuus. Kyllä se eleetön yksikertaisuus on vaan kaunista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos Satu! Usein mullakin on näitä eleettömiä päiviä, vaikka kuviin sitten valikoituu lisäksi muutakin.

      Poista
  4. Itse olen ihastunut Silver Barin korvakoruihin, ovat sellaiset, että isompi pallukka tulee korvaa taa. Ts. on se lukko-osa. Aivan valloittavia. Minun ostamani parit kulkee BB-korvakorujen nimellä. :)

    VastaaPoista