maanantai 20. toukokuuta 2019

Vaaleita sävyjä kevääseen


Pari viikkoa sitten sain vihdoinkin kaivettua esiin pääosan kesävaatteista. Pääosa vaatteistani on ympärivuotisessa käytössä, mutta joitakin hameita, mekkoja, housuja ja paitoja pidän vain kesäaikaan. Ne toivat kaivattua vaihtelua aamuisiin asuvalintoihin jo sellaisenaan. Vieläkin mukavampaa on kuitenkin se, että jo yhden ohuemman vaatekappaleen avulla koko asu näyttää keväisemmältä.



Vaaleanharmaat housut soveltuvat mainiosti paukkupakkasia lukuunottamatta myös talvipukeutumiseen, kun niihin yhdistää paksun tumman neuleen ja saappaat. Valkoisen paidan ja läpikuultavan ohuen neuletakin kanssa ne muodostavat raikkaan keväisen toimistoasun.



Lämpimistä säistä huolimatta sandaalit ovat vielä tältä keväältä "korkkaamatta". Uskaltaisikohan niillä huomisaamuna töihin. Joko sinä olet siirtynyt sandaalikauteen?



Aurinkoista viikkoa!







6 kommenttia:

  1. Mä olen käynyt viemässä roskia sandaaleissa, mutta alkaa tuntumaan, että olisi aika viedä asia tänään pidemmälle. Huomenna saakin palata taas umpinaisiin kenkiin vähäksi aikaa. :D

    VastaaPoista
  2. Mä olen lintostellut balleriinat jalassa tämän viikon ja vihdoinkin myös ilman sukkia. Samalla olen siirtynyt mekkoihin :)
    Ihana tuo neule...minun pitäisikin ostaa pitkä vaalea neuletakki itsellenikin.
    Ihanaa viikkoa sinulle <3

    VastaaPoista
  3. Kiva asu! Ottaisin itsellenikin.
    Kyllä nyt sandaaleilla jo tarkenee.
    Iloista viikkoa!

    VastaaPoista
  4. Itse jätin sukat kotiin, vaihdoin balleriinoihin ja siinä on mun sandaalikausi sitten onkin.

    Ihanaa viikkoa!

    VastaaPoista
  5. Ihana neuletakki ja riippuu kengistä, onko sukkaliinit vielä koivissa.

    Kivaa loppuviikkoa Belladonna. <3

    VastaaPoista
  6. Oi, pidän tästä suuresti. Hienosti kirjoitettu.:)

    VastaaPoista