maanantai 24. maaliskuuta 2014

Valkoista talvella?


Mielestäni on aina ollut kamalan kivan näköistä, kun jotkut käyttävät valkoisia housuja tai hametta talvellakin. Itse olen jämähtänyt pukeutumaan valkoiseen alaosaan vain keväällä ja kesällä, kun sää on selkeästi lämmin. Tänä talvena olen sentään uskaltautunut pitämään aika useasti muita vaaleahkoja housuja, mm. kitinväriset ovat olleet yllättävän ahkerassa käytössä. Nekin kyllä pysyivät tiiviisti kaapissa lyhyen pakkasjakson aikana.

Helmikuussa (kuvat otettu joskus helmikuun puolenvälin jälkeen) rohkenin sitten ylittää mukavuusalueeni ja kokeilin valkoisten housujen käyttämistä yhden päivän ajan.




















Tyypillistä minulle olisi ollut valita valkoisten housujen ja kauluspaidan rinnalle musta neule, mutta yllätin itseni ja päädyinkin sen sijaan valkoisen ja harmaan yhdistelmään. Voi että olin rohkealla tuulella!

Makeanveden helmistä tehdyt korut jatkoivat samaa värilinja.






Kyllähän se päivä valkoisissa housuissa sujui, mutta kertoo varmaan paljon, että toistamiseen en ole vielä niitä jalkaani laittanut. Ehkä sitten ensi talvena käytän niitä useammankin kerran. Äsken aloin penkoa kesäisempiä vaatteita - myös valkoisia - talvisäilöstä, mutta aiheesta lisää loppuviikosta.

Onko teidän luonnollista käyttää valkoisia housuja tai hametta talvella? Tai onko teillä muita kausisidonnaisia värejä?


4 kommenttia:

  1. Rajoittunut olen minäkin, eli valkoiset housut ja hameet ovat pakattuina talvisäilöön. Valkoisia talvitakkeja sen sijaan en vierasta, etenkin valkoista untuvatakkia olen tänä talvena käyttänyt paljon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valkoisen takin minäkin hankin tänä vuonna, edistystä siis.

      Poista
  2. Tarkkaa harkittua lopputulosta taas. Mä olen vähän huono käyttämään valkoista talvella. Itse enemmän kaivan valkoiset kesää vasten ;)

    VastaaPoista