torstai 22. helmikuuta 2018

Lämmintä pakkasella

Viime viikolla en tainnut "osata" pukeutua oikein ja riittävän lämpimästi, sillä viikonloppuna sain flunssan, jota olen sitten potenut koko alkuviikon. Onneksi tällä kertaa vilustuminen ei iskenyt täysin voimin, joten ei ole tarvinnut jäädä kotiin sängyn pohjalle potemaan. Tänään olo on ollut jo paljon parempi ja kotiin tultua innostuin poseeraamaan viikon ensimmäisissä asukuvissa. 

Tällä viikolla olen osannut varautunut paremmin toimiston viileyttä ja ilmastointia vastaan ja päivän asu kuvaakin hyvin viikon pukeutumisen kahta ohjenuoraa: mahdollisimman lämmintä sekä kerrospukeutuminen. Jakun, neuletakin tai paksun neuleliivin alle olen pukenut aluspaidan, pitkähihaisen t-paidan ja neuleen. Kuulostaa paljolta, mutta vaatetusta ole ollut yhtään liikaa. Eipä ole kylmyys vaivannut flunssasta huolimatta yhtään. 







Tuntuupa virkistävältä, kun vielä viiden jälkeen on valoisaa ja auringon viimeiset säteet osuvat parvekkeelle. 

Hauskaa loppuviikkoa!



3 kommenttia:

  1. Kerrospukeutuminen on ollut täälläkin käytössä. Minä kun olen iltapöivisin vielä tunnin seisoskellut lasten kanssa pihallakin.
    Mukavaa viikonloppua sinulle!

    VastaaPoista
  2. Kiva liivi!
    Valo lisääntyy koko ajan! Kohta ollaan maaliskuussa.
    Aurinkoa viikonloppuusi!

    VastaaPoista
  3. Aivan ihana liivi ja tykkään juuri liiveistä, kun koko villatakissa tulee aina kauhea hiki. Eli juuri sopivasti saa kääriytyä lämpimän liivin sisälle. Ihanaa viikonloppua Belladonna <3

    VastaaPoista